Jak odinstalować pakiet Office
Odinstaluj pakiet Office
Jeśli pakiet Office jest już wstępnie zainstalowany na komputerze, należy go odinstalować. W przeciwnym razie nie będziesz mógł korzystać z naszych produktów na swoim komputerze. Te instrukcje pokazują, jak odinstalować pakiet Office w kilku krokach. Proszę zauważyć, że te instrukcje są napisane specjalnie dla systemu Windows, a nie dla Mac.
Krok 1: Pobierz narzędzie do dezinstalacji pakietu Office
Aby odinstalować pakiet Office, potrzebujesz specjalnego narzędzia. Aby to zrobić, najpierw otwórz swoją przeglądarkę (Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome, itp.). Zazwyczaj ikona przeglądarki znajduje się na pasku zadań w dolnej części ekranu.
otwórz ten link, aby rozpocząć pobieranie:
https://aka.ms/diag_officeuninstall
Krok 2: Rozpocznij dezinstalację
Kliknij tutaj na„Uruchom„.
Krok 3: Potwierdź instalację programu Microsoft Support and Recovery Assistant
Następnie aplikacja zostanie uruchomiona. Może to potrwać kilka sekund. Następnie pojawi się duże okno do instalacji aplikacji. Wybierz tutaj opcję„Zainstaluj„. Proces ten może również zająć trochę czasu.
Krok 4: Zaakceptuj politykę prywatności
Po zainstalowaniu narzędzia, otworzy się okno z polityką prywatności Microsoft Support and Recovery Assistant. Wybierz tutaj opcję„Zgadzam się„.
Krok 5: Zezwalaj na zmiany
Zostaniesz teraz zapytany, czy zainstalowane narzędzie jest uprawnione do wprowadzania zmian w urządzeniu. To jest sprawdzony produkt firmy Microsoft. Jest to całkowicie bezpieczne. Kliknij więc na„Tak„.
Krok 6: Wybierz produkty, które chcesz odinstalować
Teraz wybierz opcję „Mam problem z odinstalowaniem pakietu Office“. (Ten monit nie jest wyświetlany dla wszystkich)
Następnie zostaną wyświetlone wszystkie produkty Office znajdujące się na komputerze. Wybierz„Office 365„, klikając małe pole przed opisem produktu. W tym miejscu pojawi się haczyk. Następnie kliknij na„Dalej„.
Krok 7: Potwierdź dezinstalację
W ramach procesu dezinstalacji może być konieczne ponowne uruchomienie komputera. Dlatego upewnij się, że zamknąłeś wszystkie inne programy i zapisałeś swoją pracę. Dopiero potem potwierdź to, klikając w małe okienko – w tym miejscu pojawi się haczyk. Następnie kliknij na„Dalej„.
Krok 8: Ponowne uruchomienie komputera
Zakończenie pierwszego etapu instalacji może potrwać kilka minut. Bądź cierpliwy do momentu pojawienia się komunikatu o konieczności ponownego uruchomienia komputera. Potwierdź to klikając na przycisk„Restart„.
Po ponownym uruchomieniu komputera, Office 365 zostanie odinstalowany i będzie można zainstalować zakupiony produkt z Softwarehunter.
Mamy teraz dla Ciebie 2 dodatkowe instrukcje dotyczące instalacji i aktywacji pakietu Office.